Saltar a continguts

Els voluntaris

Imatge de complement
Ampliar imatge

Qué implica ser voluntari?

Ser voluntari de Càritas implica un compromís desinteressat i una destinació del temps per poder compartir experiències i coneixements amb les persones més vulnerables de la nostra societat. Els voluntaris de Càritas són persones que, dia a dia i amb el seu esforç i generositat, lluiten per la justícia social i per la dignitat de les persones.

L’acció de Càritas la duen a terme diferents professionals en col·laboració amb els voluntaris, sense els quals no seria possible poder realitzar els diversos projectes.

"Compromís desinteressat i una destinació del temps per poder compartir experiències i coneixements amb les persones més vulnerables de la nostra societat".

Quin és el procés d'incorporació?

Quan una persona vol entrar a formar part del voluntariat de Càritas se la convida a una entrevista personal amb la treballadora social, o bé amb la psicòloga, per poder valorar el programa més adequat a la seva disponibilitat i a les necessitats que té Càritas en aquell moment.

Càritas Parroquial de Tàrrega compta actualment amb 80 voluntaris , dels quals 72 són dones i 12 són homes.

Aquest web forma part de: Portal d'Entitats de Tàrrega